Seizoen 1 (discussie)

Vinz_D
Berichten: 164
Lid geworden op: 29-03-2012 20:58

Bericht door Vinz_D » 27-11-2014 22:51

Considering that the original intent is to implement seasons of a year, instead of six months, I do believe that you'll have a fair number of games played in an open schedule. After all, not everyone will participate in the fixed schedule, there will be the occassional moment at league nights where one out of two coaches for a fixed match-up are available, thus games for an open schedule end up to be played.

The idea of playing a final between the #1 of both the fixed and open schedule seems like a nice conclusion of a year to me as well.

Draco
Berichten: 73
Lid geworden op: 04-04-2012 13:19

Bericht door Draco » 03-12-2014 22:32

Leuke discussie. Gezien de beperkte aantal avonden die ik ben geweest zal ik me er niet verder mee bemoeien.

Wel één vraag. De incidentele spelers zoals ik, krijgen die straks nog wel genoeg ruimte om te spelen als de league avonden voor met name de fixed league gebruikt gaan worden?
Duh, Bloodbowl, enen en nog eens enen.

mepmuff
Berichten: 300
Lid geworden op: 28-03-2012 20:57

Bericht door mepmuff » 04-12-2014 11:39

Het is zeker de bedoeling dat de league nights geschikt blijven voor incidentele spelers om gewoon te komen en te spelen.

SirSebstar
Berichten: 283
Lid geworden op: 28-03-2012 23:33

Bericht door SirSebstar » 04-12-2014 19:03

Ik vindt dat ik niet veel te melden heb over dit idee. Ik denk dat dit komt omdat ik het mogelijk niet goed overzie. De league tourny uitrekken naar een jaar vindt ik eigenlijk geen goed idee. Ik vindt veel verschilende formats eigenlijk wel leuk om te spelen. Ik heb gelachen om de stuny teams.
Nou ja ik sta er mischien wel minder voor open dan ik had gedacht.

Om bij dave zijn 4 punten te blijven. Er is niets waar ik principel op tegen ben, maar ik wordt er ook niet zo warm van. Ik heb niet veel super hoge tv teams. Ik vindt het moeilijk om buiten de league avonden mensen te vinden waar ik mee kan spelen, zeg maar 3 games in 8 jaar.
Ik heb wel nog wat andere vragen. Beginnen met 13oo max tv. Ik kan het niet beoordelen, maar ik heb toch nog wat vragen. mag je met je team in de fixed league ook nog in de losse league spelen?kan er een lijst komen met email, tel nr en locaties waar mensen bereid zijn om naar toe te komen.
Komt r in de fixed league ook een stuny prijs voor?
Gaan we naast jet jaar durende afspraak ook nog iets anders organiseren?
Mmm
Seb uit

Duke Jan
Berichten: 89
Lid geworden op: 01-04-2012 13:46

Bericht door Duke Jan » 10-12-2014 20:01

SirSebstar schreef:mag je met je team in de fixed league ook nog in de losse league spelen?
Nee
kan er een lijst komen met email, tel nr en locaties waar mensen bereid zijn om naar toe te komen.
Daar ben ik helemaal voor. [/quote]
Komt r in de fixed league ook een stuny prijs voor?
Dat denk ik niet, maar ik wil best een goblin in mijn team Prijs noemen
Gaan we naast jet jaar durende afspraak ook nog iets anders organiseren?
Mmm
Seb uit
de open league blijft draaien en er is gesproken over een cup.
Afbeelding

Vinz_D
Berichten: 164
Lid geworden op: 29-03-2012 20:58

Bericht door Vinz_D » 12-12-2014 09:59

@Seb:
Ik denk dat het voor een fixed league juist handig is om het richting een jaar te trekken, mede doordat je dan echt je wedstrijden moet gaan spelen, in plaats van het (huidige) open format waar in sommige gevallen teams met drie gespeelde (en okay, gewonnen) wedstrijden al in de play-offs terecht kwamen.

Voor wat betreft het vinden van mensen buiten de league avonden om; Dat zal een lastige blijven. Voor losse potten moet je altijd maar tijd, zin en gelegenheid hebben. Als je desondanks meedoet aan een fixed league, wordt wel verwacht (tenminste, ik doe dat wel) om in ieder geval die commitment aan te gaan ook echt je potten gespeeld te krijgen... Alleen zit daar gewoon wat geregel aan vast.

Ik denk daarin overigens wel dat het goed is om naar het einde van het jaar met zijn allen dan ook te kijken naar wat goed ging en wat verbeterd moet worden.

Plaats reactie