2018 fixed league

Plaats reactie
SirSebstar
Berichten: 283
Lid geworden op: 28-03-2012 23:33

2018 fixed league

Bericht door SirSebstar » 27-11-2018 16:17

Het is een tijdje geleden dat er weer eens wat is geschreven hier.
Ik dacht laat ik eens kijken hoe het met de fixed league staat in 2018.

In Troll Alley is de regerende league kampioen al sinds (het begin van !!!) de vorige league ongeslagen!!!
en toch tweede, knap hoor D666/Dark elfs
De groepswinnaar is de necro, iets wat hij de vorige keer ook was, en toch wist te verliezen van dingen als rookie orcs!

#1 en #2 zijn bekend in troll alley.

hoe staat het in Carnal Island?
met 5 wedstrijden gespeeld kan een finale plaats niet meer ontlopen worden door de Nehekhara Selenites/ khemri. Een imho ongelofelijke prestatie van 4-0-1 zonder AG increases.
voorlopig en waarschijnlijk eerste, maar voor
de nummer twee is de keuze reuze. maar liefst 4 spelers staan nu gelijk qua behaalde punten, maar de beste kansen dicht ik op dit moment toe aan de norse /Vancougar Canucks.
het compleet in elkaar geslagen wood elf team is een kanshebber, maar is zodanig stuk dat het winnen van de laatste wedstrijd toch moeilijk wordt. weet hij deze te winnen, en wint ook de andere norse/ Fear Ye No Ordeal dan kan het (woodelfs)zo maar toch nog mee naar de semi finale.
De vierde van deze groep, de als dwerg vermomde woodelfs bestaan voornamelijk uit loner lineman en waarvan het onzeker is of de laatst wedstrijd al is ingevuld.

voorspellingen
kruisfinale
Seb- jelmer
Michel-Bjorgrim

kijken of we een herhaling krijgen van de vorige finale jelmer- michel.
finale winnaar, ongeacht wier er tegenover hem komt te staan is meest waarschijnlijk michel

Plaats reactie